تشخیص سرطان خوشخیم و بدخیمتشخیص سرطان خوش خیم و بدخیم پستان با یادگیری عمیق و شبکه های مصنوعی توجه [دوره 3، شماره 6]
سیستمهای توصیهگریادگیری عمیق در تحلیل احساسات کاربران شبکه های هوشمند سرمایه گذاری [دوره 3، شماره 6]
گرایش به بازارتأثیر گرایش به بازار، قابلیت شبکه و کارآفرینی برعملکرد (مطالعه موردی: بانک سپه) [دوره 1، شماره 4]
میانگین کیبهبود پوشش کممصرف با شعاع متغیر، در شبکه های حسگر بیسیم مبتنی بر ساختار ورونوی، الگوریتم بهینه سازی ازدحامکرم شب تابمیانگین کی [دوره 3، شماره 6]
نفرین برندهتخمین قیمت نهایی در حراجهای آنلاین مبتنی بر شبکههای عصبی [دوره 1، شماره 4]
یادگیری حساس به هزینهیادگیری عمیق و یک استراتژی حساس به هزینه برای سیستم تشخیص نفوذ [دوره 1، شماره 4]
یادگیری عمیقروشی جدید برای تبدیل طبقهبندی بیماریهای گیاهی با استفاده از موجک [دوره 1، شماره 4]
یادگیری ماشینبازبینی روشهای هوشمند داده کاوی جهت مبارزه با پولشویی و استقرار حاکمیت داده در شبکه بانکی [دوره 3، شماره 6]
Montrealتحلیل عوامل اثرگذار بر «ابتلاء به بیماری کووید-19»، با استفاده از دادههای بالینی بیماران، با روشهای دادهکاوی [دوره 1، شماره 4]